תוספות שיער למכירה – לא לנשים בלבד

תוספת שיער אולי מזוהה בראש ובראשונה עם נשים שמבקשות ליהנות משיער שופע יותר, סמיך יותר או ארוך יותר, אבל היא מהווה פתרון מעולה גם לגברים שמתחילים להתקרח ומבקשים ליהנות בכל זאת מרעמת שיער.

מה גורם להתקרחות גברית?

ברוב המקרים הגורם להתקרחות אצל גברים הוא גנטי: אנזים הנקרא "5 אלפא רדוקטז" הופך את ההורמון הגברי הלא הוא הטסטוסטרון לחומר אחר, דיהידרוטסטוסטרון (DHT), וה-DHT מקצר את שלב גדילת השערה במידה משמעותית עד שלמעשה היא כלל אינה צומחת והראש הופך בהדרגה ליותר ויותר חלק. המרכיב הגנטי הוא מידת הרגישות של זקיקי השערות ל-DHT, ובאופן טבעי ככל שה"מפרצים" מעמיקים (או לחילופין המצח הופך גבוה יותר), כך כדאי יותר לשקול את האופציה של תוספות שיער למכירה.

הסוגים השונים של תוספות שיער למכירה

תוספות השיער המוצעות למכירה עשויות להיות מיוצרות משיער אדם, שיער סינתטי או שילוב כזה או אחר בין 2 האופציות הראשונות.

ההמלצה של אנשי המקצוע ומעצבי השיער המציעים תוספות שיער למכירה היא להעדיף את האופציה הטבעית, שבאופן טבעי מבטיחה תוצאות טבעיות יותר ועל כן יפות יותר.

המלצה נוספת היא לחפש תוספות אשר משתלבות באופן המיטבי בשיער הקיים (זה שעדיין נותר על הראש) ומתאים באופן כללי למבנה הפנים של האדם ולחזות הכללית שלו. מאחר שישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של מכירת תוספות שיער הרי שהמגוון רחב וכל אחד יכול למצוא את האופציה המתאימה לו ביותר.

שיטות ההוספה הנפוצות

אם אצל נשים שיטת ההוספה המקובלת היא הדבקה (שכן ברוב המקרים התוספת מצטרפת לשיער קיים) הרי שאצל גברים התהליך יותר מורכב – ועל כן מומלץ להקפיד על בחירת מעצב שיער בעל ניסיון רב בהוספת שיער לגברים.

בכל מקרה השיטה המקובלת אצל גברים היא עם קרטין (kertatin), כשהאופציות הן הלחמה קרה או הלחמה חמה. הלחמה חמה עלולה להוביל לכוויות בקרקפת אם כי היא נחשבת לשיטה שמבטיחה תוצאות עמידות יותר. הלחמה קרה מחזיקה מעמד כחצי שנה.

האם ישנן מגבלות אחרי הלחמת השיער?

באופן עקרוני שגרת היומיום אינה מוגבלת כלל, ואם התהליך כולו התנהל באופן מקצועי התוצאה תהיה טבעית לחלוטין – לא בכדי תוספות שיער למכירה זוכות לכזו פופולריות.

About admin

Check Also

שמשיות לעסקים: האלמנט החסר להשלמת האווירה

לא משנה איזה סוג של עסק אתה מפעיל, הרושם הראשון הוא מכריע. ובזמן שרוב העסקים …