עורך דין תאונות דרכים – עורכי הדין העסוקים בישראל?

השיח הציבורי והמדיני על מצב הכבישים בארץ אינו מעורר תקווה, וציבור הנהגים נוהג במודעות למצב. אם כל השיח, עם כל המודעות, הרי שכבישי ישראל מסוכנים למדי, וכמות תאונות הדרכים בארץ גדולה במיוחד. גם כמות עורכי הדין לתאונות דרכים גדולה למדי בישראל, בכדי, כמובן, לענות לצורך הבלתי-נדלה באנשי מקצוע בתחום זה.

תחום תאונות הדרכים והמשפט מלא בניגודים, סימני שאלה, וניסיונות לבנות תיק על בסיס העובדות, כאשר במרבית המקרים מדובר בשני אלמנטים עיקריים – המציאות בשטח, במקרים בהם מגיע שמאי מקצועי למקום התאונה, ועדויות המעורבים בדבר. היכולת של עורכי דין תאונות דרכים לברור בפרטים ולדלות את הפנינים מרשימה, והיא זו המאפשרת ללקוחותיהם לישון בשקט.

לפנות מיד לעורך דין תאונות דרכים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעולם תאונות הדרכים בכל הנוגע לתביעות, הן על נזקי גוף והן על נזקי רכוש, הוא עניין הפעולה המיידית. כאש ראנו מתמהמהים ישנה שיכחה כלשהי בכל הנוגע לפרטים הקטנים של האירוע, מה גם שכאשר מדובר בעניין גופני ופציעות גוף הרי שהגוף משתנה, מחלים, מפגע עוד, והדינאמיות הזו דורשת תשומת לב, לא רק של עורך דין תאונות דרכים, אלא גם שלכם, בהנחיתו של איש המקצוע.

כדי להוכיח מעבר לצל של ספק כי הפגיעה שאתם נושאים עמכם קשורה באופן ישיר לתאונת דרכים שעברתם יש צורך בדעות מומחים, וככל שדעות אלו ניתנות בסמוך לעת האירוע, הרי שהן מהימנות יותר, ונחשבות לקבילות יותר כעובדה בסיטואציות משפטיות סבוכות אלו.

פוגשים את הביטוח פנים מול פנים

חברות הביטוח, כמו כל חברה אחרת, שואפות למקסם את הרווח שלהן, ולכן לא ששות לשלם. באם ניתן להימנע מתשלום פיצויים, היו סמוכים ובטוחים כי החברה תימנע מכך. לא מדובר במהלך של זדון, אלא אקט משפטי חוקי לגמרי דרך חוזים המנוסחים בקפידה בכדי לוודא כי החברה מייצרת רווח, כמו כל חברה אחרת.

עבודתו של עורך דין תאונות דרכים היא פעמים רבות מפגש מול הפרטים הקטנים של האירוע, לעומת הפרטים העוד יותר קטנים של החוזה שלכם מול חברת הביטוח, ומציאת הדרך למקסם את המספרים, ולוודא כי אתם מקבלים את הפיצוי הגבוה ביותר האפשרי לכם.

About admin

Check Also

אולפלקס – כשהטכנולוגיה עובדת עבור השיער שלך

התחדשות והתקדמות, שיפור מתמיד והתאמה לרוח הזמן, תעשיית הטיפוח והאסתטיקה לא נחה על שמריה, ודואגת …