בנייה בבמבוק – יותר ממה שחשבנו

לא רבים יודעים זאת, אך בשנים האחרונות – השימוש בבמבוק כחומר גלם לבנייה מודרנית הולך וגובר.

זקוקים לחידוש המטבח או הרהיטים שלכם? הנה כמה סיבות מדוע במבוק הוא אלטרנטיבה מעולה, ניתן לזקוף לזכותו של הבמבוק יתרונות רבים, דוגמת:

 

ראשית, תכונותיו: לבמבוק תכונות חוזק ועמידות מפליאות, הבמבוק הוא חומר גלם חזק, גמיש ועמיד  – בפני רטיבות, בלאי, כיפוף ושבירה. בעוד ששוק הריהוט והחנויות השונות מציעות רהיטים מחומרי גלם אשר אינם חזקים (בלשון המעטה), הבמבוק נמנה עם חומרי הגלם העמידים והחזקים ביותר הקיימים כיום לשימוש בבנייה ובנייה חוזרת של רהיטים מסוגים שונים.

הבמבוק הגולמי עובר תהליכי דחיסה ועיבוד מיוחדים – אלו משווים לו תכונות חוזק, עמידות ונוחות עיבוד מפליאות.

חשוב להבין כי הבמבוק בו אני משתמש הינו במבוק איכותי ולא במבוק חלש – הבניה בבמבוק נמנית עם העבודות החזקות והעמידות למכות ולרטיבות שיצרתי.

 

בנוסף, שמירה על הטבע: הבמבוק הוא חומר גלם מתחדש, בעוד שהבניה בעץ גורמת לכריתת עצים, הריסת יערות, בתי גידול ומשאבי טבע. קני הבמבוק גדלים מחדש ומתחדשים מדי ארבעה חודשים, קרי – ניתן לקצור שדות במבוק כ-4 פעמים בשנה. בעוד שאנו חווים עליה בביקוש הטון, מלט ועץ משנה לשנה – הבמבוק יכול להוות חלופה ירוקה, מתחדשת ולעיתים רבות גם חסכונית יותר.

 

יתרון נוסף יהיה – עיצוב: מחפשים קו עיצוב חדש, רבגוני ומפתיע?  לוחות הבמבוק הם לוחות מרהיבים, ביופיים, במרקמם ובשילובם בחללים השונים – דירות, בתים ומשרדים כאחד. הבמבוק הגיע לישראל, רק בשנים האחרונות וניכר כי אט אט – נגרים, מעצבי פנים, קבלנים ואדריכלים מתחילים לסגל ולהשתמש בו.

 

למתעניינים – הסבר על הבמבוק ועל תפוצתו בעולם:

הבמבוק נקרא בעברית חזרן, הוא צמח מסוג דגן הנפוץ במעל ל-1,000 מינים בכל רחבי הגלובוס, ביבשות:  אסיה, אפריקה, אמריקה הדרומית וצפונית, ובאופן מפתיע – אפילו ביבשת אנטרקטיקה.

קוטרו וגובהו של גזע הבמבוק משתנה ושונה במינים השונים. גובהו יכול להגיע ל-40 מטרים וקוטרו ל- 30 סנטימטרים.

הבמבוק בצורותיו השונות יכול לשמש לבניית מטבחי במבוק, בניית דלתות, גשרים, ריהוט, צעצועים ועוד.

הבמבוק מיוצר בטכנולוגיות חדישות ונראותו שונה מאוד מהנראות המקורית של לוח במבוק פשוט (בעל גוון חום בהיר), הבמבוק בו אני משתמש מיוצר בסין בטכנולוגיה מערבית – טכנולוגיה מתקדמת ביותר אשר מבטיחה את איכות לוחות הבמבוק, צפיפותם ועמידותם.

פלטות הבמבוק מעובדות בעוביים שונים לייצור כמו דלתות למטבחים, שידות, ספריות, ציפוי קירות, חומרים לייצור סאונות, משטחי חוץ המשמשים כ-"דק" באיכות גבוהה יותר ועוד.

מי אני ומדוע בחרתי להשתמש בבמבוק כחומר בניה?

נעים מאוד, שמי עודד, אני מעצב פנים ונגר אקולוגי העוסק בבנייה ותיקונים שונים, דוגמת: תיקון דלתות הזזה מחומרים שונים, תיקון חלונות ומסילות חלון, תיקון דלתות אמבטיה ועוד.  בבנייה והתיקונים שלי, אני מקפיד על שימוש בחומרים קיימים וחוזרים, על מנת לשמור ולהגן על כדור הארץ.

מעבר לכך, אני ממליץ ותמיד מוצא ללקוחותיי פתרונות תיקון רהיטים יעילים – פתרונות אשר חוסכים להם כסף, משאבים וזמן יקר המושקעים ברכישת דלתות או ריהוט חדשים.

לעיתים רבות, אנשים נוטים לחשוב כי רהיט מקולקל צריך להיזרק ובוחרים לרכוש רהיט חדש – באיכות ירודה ועלות גבוהה מאוד.

תיקון רהיטים ישנים משמר את הערך, את האיכות (ואת העלות) וכמעט תמיד – משיג תוצאה מדהימה להפליא.

עשרות שנים בתחום לימדו אותי כי כל רהיט הוא בר תיקון, ניתן לשפצו, לשמרו, לעצבו ולהציג תוצאות מדהימות.

מוזמנים ליצור איתי קשר באמצעות האתר שלי או כתובת המייל שלי למידע וייעוץ בנוגע לתיקון שלכם.

מחכה לכם ולכן וכמובן – זמין לכל שאלה!

לאתר שלי – https://wintouch.co.il/

עודד – 050-7322970

About admin

Check Also

שמשיות לעסקים: האלמנט החסר להשלמת האווירה

לא משנה איזה סוג של עסק אתה מפעיל, הרושם הראשון הוא מכריע. ובזמן שרוב העסקים …