לבעלי עסקים יש שאיפה תמידית, והיא לקדם את העסק שלהם בצורה כזו שתביא לקוחות נוספים וחדשים. בין אם מדובר במאפייה, חנות בגדים, חנות לכלי בית, עד לחנות וירטואלית דרך האינטרנט, או שבכלל מדובר בשירות שאתה מציע, פרסום העסק שלך תמיד יהיה הכרחי. החברות הגדולות והמצליחות ביותר מחזיקות באנשי מקצוע שאחראים על השיווק והפרסום של החברה וכך הצליח להביא את החברות האלו לגודל שהן נמצאות בו כיום. אז, איך כל זה מתקשר לפרסום בגוגל? כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים והטכנולוגיות החדשניות, אנחנו, המשתמשים, התרגלנו לכך שהכול מגיע אלינו מהר. הפכנו לחסרי סבלנות, והפכנו לחסרי סבלנות במיוחד כאשר מדובר באינטרנט. התחרות על הגולשים בין אתרי האינטרנט היא כל כך גדולה עקב חוסר הסבלנות שלנו. גולשים רבים ישללו גלישה באתר אינטרנט מסוים גם אם אתר האינטרנט הזה מציע בדיוק את מה שהוא מחפש. הסיבה לכך היא שלא היה משהו שתפס את העיניים שלו וגרם לו להישאר באתר האינטרנט שלכם. הוא יצא מהאתר ויחפש אתר אינטרנט אחר, ומכך יוצא שהפסדת לקוח. אז, איך תופסים את העיניים של הגולשים?
פרסום בגוגל תופס את העיניים
פרסום בגוגל באמצעות מודעות יתפוס את העיניים של הגולשים. כאשר אתם פונים לפרסום בגוגל אתם בעצם משקיעים בפרסום מודעות שיקפצו לעיניים של הגולש ויהיו התוצאות הראשונות שהגולש יתקל בהן כאשר הוא מחפש מילות מפתח שקשורות לאתר האינטרנט שלכם. פרסום בגוגל הוכיח את עצמו מספר רב של פעמים בקידום אתרי האינטרנט השונים. הגולשים השונים המחפשים אתרי אינטרנט במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, גוגל, יבחרו לרוב בתוצאות הראשונות שיופיעו להם. הם יקלידו מילת מפתח וירצו לקבל תוצאה מיידית באופן המהיר ביותר. מתוך כך, ניתן להסיק שהתוצאות הראשונות בגוגל יהיו אלה שהסיכויים לתפוס את עיניי הגולשים יהיו הגבוהים ביותר. ככל שאתר האינטרנט שלכם יהיה ממוקם במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל, כך יגדלו הסיכויים שהגולשים יבחרו להיכנס לאתר האינטרנט שלכם. פרסום בגוגל באמצעות מודעות עונה בדיוק על הצורך הזה ומקפיץ אתכם למקומות הראשונים בחיפושים.