המדריך לבניית אתר אינטרנט לעסק והכנתו לקידום ושיווק באינטרנט, שלב אחר שלב

בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם היא צעד מאוד חשוב, אבל הצעד הבא והלא פחות חשוב שיש לקחת בחשבון הוא התאמת האתר לקידום במנועי החיפוש – מנועי החיפוש משמשים לא רק ככלי לחיפוש מידע אלא גם כפלטפורמה לפרסום וקידום האתר שלכם, ולכן לפני שמתחילים לבנות את האתר חשוב להתאים אותו בצורה המקסימלית לקידום.

שלב ראשון בבניית אתר אינטרנט לעסק – הכרת קהל היעד

 

ראשית, בתהליך בניית אתרים לעסקים צריך לכלול תכנון מקדים של הבנת קהל היעד שלכם – נתונים אלו יאפשרו לכם לתכנן את מבנה האתר, כדי להנחות את חברת הבנייה אילו עמודים באתר למקד למטרות ספציפיות. מומלץ לבצע מחקר שוק בפלחי הנתונים האלו:

– קצב גדילת הקהל – האם הוא קהל בעל פוטנציאל גדילה.

– מהן פרסונות המפתח שלנו – הדמוגרפיה שלהם, התפקידים והצרכים שלהם.

– מהן נקודות ההמשך שלהן מעבר לכניסה אתר.

שלב שני בבניית אתר – הכירו את המתחרים שלכם

 

לצורך ביצוע מחקר שוק של המתחרים שלכם, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום אשר באמצעות ההכוונה שלהם תוכלו להגיע למסקנות הכי טובות. ישנם מספר פרמטרים שכדאי ללכת לפיהם ולבדוק על כל מתחרה:

–        מה גודל העסק ורף הביצועים שלו?

  • כיצד הוא מבדיל את עצמו מהאחרים?
  • כמה חזק המותג שלו?
  • האם הוא עשה משהו שונה/מעניין בארכיטקטורת האתר שלו?

שלב שלישי בבניית אתר- תכנון האתר מבחינה טכנית

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בקידום במנועי החיפוש, שלב לא פחות חשוב הוא עמידה בציוני איכות ובדרישות של חברות מנועי החיפוש – השלב הזה ייעשה בעיקר ע"י המומחים והוא כולל סדרה של בדיקות ותכנונים טכניים שאמורים להתאים את האתר לקידום במנועי החיפוש. למשל: תכנון מבנה כתובות ה URL של כל עמודי האתר, תכנון טכני יעיל למניעת איטיות של טעינת עמודי האתר, ועוד.

דברים שחשוב לתכנן בתהליך בניית האתר מבחינה עיצובית

גם החלק העיצובי של האתר הוא עניין שחשוב שמומחי בניית אתר אינטרנט לעסק יתכננו היטב מראש – מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט נוטים לעדכן את ההמלצות והדרישות שלהם מפעם לפעם, ותכנון נכון של האלמנטים העיצוביים יימנע את הצורך לתכנן ולעצב אותם מחדש ע"מ להתאים את האתר בכל פעם מחדש לדרישות ולשינויים. חשוב מאוד לתכנן מראש עיצוב רספונסיבי (אתר אשר מותאם לגלישה במכשירים נייחים וגם במכשירים ניידים), תכנון היררכיית מבנה אתר נכונה, התאמה לסוגים שונים של תכנים אופציונליים (כגון אירוח בלוגים, סרטוני ווידאו, תמונות יחידות או סליידרים של תמונות), ועוד.

About admin

Check Also

התקפי חרדה: המדריך המלא לזיהוי והבנת התסמינים

אם אי פעם חוויתם התקף חרדה, אתם בוודאי מכירים את התחושה המציפה והמשתקת שיכולה להגיע …