מה הם אתרים שיווקיים
בניית אתרים היא דרך מצוינת ופופולארית ביותר לשיווק של העסק או החברה, וכיום, רוב החברות והעסקים השונים, קטנים עד גדולים, פונים לשירות בניית אתרים. כולם יודעים שהאינטרנט הוא כלי שיווקי חזק ביותר, אך יש להבין מספר דברים על מנת להצליח ולהוציא את המיטב מבניית אתרים. קיימים ארבעה פרמטרים חשובים לבניית אתרים שיווקים: תמציתיות, ענייניות, פשטות ועיצוב חכם.
תמציתיות
על מנת לבנות אתר שיצליח בעבודת השיווק, יש לשמור על תמציתיות. הגולשים באינטרנט מדפדפים בין האתרים השונים במהירות רבה. על מנת שתצליחו לחדור את התודעה של המשתמש הגולש באתר שלכם, מומלץ לבחור בבניית אתרים באופן שיתמצת את המסר שאתם רוצים להעביר. למשל, כדי שהגולש יבין מה המוצר אותו אתם מוכרים, יש להשתמש במשפט קצר שיעביר את המסר במהירות ובבהירות.
ענייניות
על מנת לגרום לגולש לדפדף בין הדפים השונים ולגרום לו להישאר באתר שלכם כמה שיותר זמן, בניית אתרים עניינית היא הכרחית. בניית אתרים בצורה עניינית משמעה שאין טקסטים מיותרים, תמונות עודפות, ומלל רב. יש לשמור על טקסט קצר ככל האפשר שמעביר את המסר בצורה המהירה ביותר, ולהוסיף תמונות שמושכות את העין של הגולש.
פשטות
קורה הרבה פעמים כשאנשים פונים לחברת לבניית אתרים, הם מגיעים עמוסים ברעיונות והם חושבים שככל שהם ימלאו את האתר ברעיונות שלהם, וככל שהם יחשבו על רעיונות מתוחכמים ומיוחדים יותר כך הם יגררו יותר לקוחות וגולשים אליהם. אך זו טעות שיש להימנע ממנה. יש לעשות סדר ברעיונות הרבים שיש לכם, ולפשט כמה שאפשר את מבנה האתר. טועים לחשוב שבניית אתרים באופן מתוחכם יגרום לגולשים להתלהב מהאתר שלכם, אך ההפך הוא הנכון – בניית אתרים שאופן פשוט יהיה נעים ונוח יותר לגלישה.
עיצוב חכם
יש לעצב את האתר בצבעים נעימים ועדינים, ולשמור על צבעים קבועים שמתאימים ללוגו שלכם. כך, הגולשים יתחילו לזהות את הצבעים האלו כצבעים הקשורים לחברה שלכם. מהלך כזה יגביר את המודעות של הגולשים לחברה שלכם וכל פעם שהם יתקלו בצבעים האלו, התת מודע שלהם יקשר את הצבע לחברה שלכם.