איך עובד תהליך של קידום אתרים בגוגל?

יש לכם אתר אינטרנט? אז אתם בטח יודעים שגוגל היא אחד ממקורות התנועה הטובים ביותר לאתרי אינטרנט בארץ וגם בעולם. מיליוני אנשים בישראל מחפשים ביום מגוון עצום של ביטויים ומגיעים לאתרי אינטרנט שמופיעים בעמוד התוצאות הראשון.

אז איך גם אתם יכולים להביא את האתר שלכם לקדמת הבמה ומה כולל תהליך העבודה שגורם לאתרי אינטרנט לעלות לתוצאות הראשונות בגוגל, הנה השלבים:

איפיון מדויק

לפני בניית אתר האינטרנט שלנו כדאי מאוד לבצע איפיון מדויק ולהכין את הפרויקט בצורה מסודרת. הכנת איפיון כוללת: מחקר שוק, בניית היררכית תוכן, מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, הכרת קהל היעד ועוד. האיפיון צריך להתמקד במטרות וביעדים של אתר האינטרנט שהולך להיבנות.

במידה וכבר בניתם אתר אינטרנט ולא ביצעתם תהליך מסודר של איפיון, ניתן להתחיל מהשלב הבא ובהתאם למסקנות לתקן את הדברים המצריכים שיפור באתר.

מחקר מילות מפתח

אם אתם רוצים להביא לאתר שלכם טראפיק איכותי, אתם חייבים להבין מה מחפשים הגולשים בטרם הם מגיעים לאתר האינטרנט שלכם. הדרך הטובה ביותר היא לבצע מחקר מילות מפתח שיגלה לכם מה מחפשים הגולשים ובאיזו צורה הם מנסחים את שאילתות החיפוש שלהם. זה די פשוט, כדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל בחיפושים השונים, אנו צריכים שהתוכן באתר האינטרנט שלנו יהיה תואם ככל האפשר לשאילתות החיפוש של קהל היעד שלנו שמחפש את השירותים והמוצרים שלנו בגוגל.

תוכן

הצעד הבא בתהליך הקידום שלכם הוא תוכן ובנייה נכונה של היררכית התוכן באתר שלנו. גוגל מצפה מאיתנו לתכנן את האתר שלנו כך שהנושאים החשובים ביותר יהיו בחלקים הבולטים של האתר ונגישים כמה שאפשר לגולשים במרחק של קליק אחד. מעבר לכך, אנו צריכים להכין תוכן מותאם לאתר שלנו ובהקשר קרוב למילים שמצאנו במחקר מילות המפתח שביצענו. כדאי מאוד להכין תכנים שכוללים טקסטים ארוכים ומעניינים, כאלו שנותנים ערך ותועלת לקהל המבקרים באתר ויגרמו לזמני שהייה ארוכים ולחווית משתמש טובה.

קישורים חיצוניים

אחד המדדים החשובים ביותר של גוגל להערכה של פופולאריות של אתר הוא דירוג דומיין DR. המדד הזה כולל את כמות ואיכות הקישורים שמפנים לאתר שלנו מרחבי הרשת. בעצם גוגל אומרת לנו שככל שיהיו לנו יותר קישורים שמצביעים אל האתר שלנו כך ייטב. לא מספיק שיהיו לנו כמות גדולה של קישורים ממליצים אלא הם צריכים להגיע מאתרים נחשבים כך שככל שהאתר הממליץ חזק ונחשב יותר, כך חשיבותו של הקישור עולה והתרומה שלו לקידום האתר שלנו בגוגל.

לבסוף, קידום אתרים בגוגל הוא תהליך שאיננו נגמר, התהליך מצריך מאיתנו העלאה קבועה של תכנים לאתר, ביצוע תהליכי אופטימיזציה, השגת קישורים חיצוניים ועוד מגוון משימות הדורשות עבודה קבועה ומקצועית. לטווח הארוך זו עבודה שתשתלם בהחלט ותביא גולשים רלוונטיים לאתר ותגרום לעלייה במחזור ההכנסות של העסק שלנו.

About admin

Check Also

עבודות סמינריוניות – טיפים שיעזרו לכם בכתיבת העבודה

צריכים לכתוב עבודה סמינריונית ולא יודעים מאיפה להתחיל? הכתבה שלנו בדיוק בשבילכם. בכתבה נדבר על …