מחשבים וטכנולוגיה

קידום אתרים בצפון
14/02/2017 0 comments 25צפיות

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי דילמות והתלבטויות רבות, החלטתם להקים את העסק שלכם? אם כך, סביר להניח שגם שילמתם למישהו שיבנה לכם אתר אינטרנט או שאולי ניסיתם ליצור אותו בעצמכם. המטרה של האתר היא לא רק להוכיח ללקוחות שלכם שאתם מודרניים וזמינים, אלא זו גם דרך להגיע לעוד הרבה לקוחות פוטנציאלים שמחכים לכם בכל פינה בארץ ובעולם. כדי שהאתר שלכם יצליח למלא את הייעוד שלו אתם לא יכולים להסתפק בכך שהוא מעוצב יפה או שיש בו תוכן מעניין, כי חשוב גם להשקיע בקידום שלו. לכן שירותי קידום אתרים בצפון זה לא מאותם הדברים שתוכלו לוותר עליהם, אז למה אתם מחכים? בדקו עוד היום איזה סוג של שירותי קידום מקצועיים לאתרים בצפון אתם רוצים להזמין כי לא תאמינו כמה האופציות מגוונות.

מה כוללים שירותי קידום אתרים בצפון

בדרך כלל כאשר מדברים על שירותי קידום אתרים בצפון מדברים על חבילת קידום שכוללת את:

  1. כתיבת התוכן לאתר שלכם
  2. בניית הקישורים שיובילו לאתרכם
  3. העלאת תמונות ושינוי העיצוב
  4. הכנסת סרט תדמית לאתר
  5. שיווק וקידום ברשתות החברתיות ועוד

כמו כן, חשוב להבין שקידום של אתרים בצפון יכול להתבצע או בצורה ממומנת או באופן אורגני כך שעליכם לבחור את שיטת הקידום המועדפת עליכם. אין תשובה אחת נכונה לשאלה איך נכון יהיה לקדם את האתר שלכם כי זה מאוד תלוי בתחום שלו, בסבלנות שלכם וגם בתקציב.

כמה עולה לקדם אתרים?

כשפונים לקבלת שירותי קידום אתרים בצפון מגלים שיש קשת מחירים רחבה ומגוונת, מה שאומר שהלקוח הוא זה שקובע כמה להשקיע. לכל אחד מאיתנו יש יכולות כלכליות אחרות ולכן האינטרנט הוא סוג של פרסום להמונים, כי כל אחד יוכל לפרסם בהתאם לתקציב שלו. בדרך כלל חבילות קידום של אתרים בצפון לא עולות הרבה בכל חודש אך בהחלט כדאי לכם להשוות מחירים ולקבל מספר הצעות מחברות שונות. כך תוכלו להבין מה המחיר הממוצע וכך יהיה לכם קל יותר להחליט ממי תרצו לקבל שירות מקצועי ואמין בענף הזה.

פרסום בגוגל
25/01/2017 0 comments 82צפיות

לבעלי עסקים יש שאיפה תמידית, והיא לקדם את העסק שלהם בצורה כזו שתביא לקוחות נוספים וחדשים. בין אם מדובר במאפייה, חנות בגדים, חנות לכלי בית, עד לחנות וירטואלית דרך האינטרנט, או שבכלל מדובר בשירות שאתה מציע, פרסום העסק שלך תמיד יהיה הכרחי. החברות הגדולות והמצליחות ביותר מחזיקות באנשי מקצוע שאחראים על השיווק והפרסום של החברה וכך הצליח להביא את החברות האלו לגודל שהן נמצאות בו כיום. אז, איך כל זה מתקשר לפרסום בגוגל? כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים והטכנולוגיות החדשניות, אנחנו, המשתמשים, התרגלנו לכך שהכול מגיע אלינו מהר. הפכנו לחסרי סבלנות, והפכנו לחסרי סבלנות במיוחד כאשר מדובר באינטרנט. התחרות על הגולשים בין אתרי האינטרנט היא כל כך גדולה עקב חוסר הסבלנות שלנו. גולשים רבים ישללו גלישה באתר אינטרנט מסוים גם אם אתר האינטרנט הזה מציע בדיוק את מה שהוא מחפש. הסיבה לכך היא שלא היה משהו שתפס את העיניים שלו וגרם לו להישאר באתר האינטרנט שלכם. הוא יצא מהאתר ויחפש אתר אינטרנט אחר, ומכך יוצא שהפסדת לקוח. אז, איך תופסים את העיניים של הגולשים?

פרסום בגוגל תופס את העיניים

פרסום בגוגל באמצעות מודעות יתפוס את העיניים של הגולשים. כאשר אתם פונים לפרסום בגוגל אתם בעצם משקיעים בפרסום מודעות שיקפצו לעיניים של הגולש ויהיו התוצאות הראשונות שהגולש יתקל בהן כאשר הוא מחפש מילות מפתח שקשורות לאתר האינטרנט שלכם. פרסום בגוגל הוכיח את עצמו מספר רב של פעמים בקידום אתרי האינטרנט השונים. הגולשים השונים המחפשים אתרי אינטרנט במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, גוגל, יבחרו לרוב בתוצאות הראשונות שיופיעו להם. הם יקלידו מילת מפתח וירצו לקבל תוצאה מיידית באופן המהיר ביותר. מתוך כך, ניתן להסיק שהתוצאות הראשונות בגוגל יהיו אלה שהסיכויים לתפוס את עיניי הגולשים יהיו הגבוהים ביותר. ככל שאתר האינטרנט שלכם יהיה ממוקם במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל, כך יגדלו הסיכויים שהגולשים יבחרו להיכנס לאתר האינטרנט שלכם. פרסום בגוגל באמצעות מודעות עונה בדיוק על הצורך הזה ומקפיץ אתכם למקומות הראשונים בחיפושים.

מד קרינה
24/01/2017 0 comments 104צפיות

כיום יש להשקיע מחשבה רבה בבדיקות קרינה. הסכנה הבריאותית היום יומית של מקורות קרינה רבים היא סכנה אמיתית שיש לפעול כנגדה על מנת למגר את התופעה ולגרום להפחתה בקרינה. לשם כך, יהיה עלינו לערוך בדיקות קרינה איכותיות שיצביעו על מקורות הקרינה הגדולים ביותר וכך נוכל להפחית את הסכנה הבריאותית. בדיקות הקרינה נערכות באמצעות מד קרינה, אותו יש לבחור בקפידה ובזהירות בהתאמה למצב שלנו. מד קרינה ישפיע על איכות הבדיקה ולכן אין להקל ראש בנושא של בחירת מד קרינה. אז איך בוחרים מד קרינה?

ראשית, יש להבין מהיכן מגיעה הקרינה

לפני שנעבור לבחור מד קרינה איכותי ואמין, יש להבין שהקרינה מגיעה ממקומות בהם מכשירים חשמליים וטכנולוגיות חדשניות רבות מופעלות. בין משרדים וחברות גדולות עד לבתים פרטיים, בהם מופעלת טכנולוגיה אלחוטית, שאין ספק ששיפרה את חיינו, אך בו זמנית היא גורמת לפליטה רבה של קרינה ומהווה פגיעה משמעותית בבריאותינו. על כן, עלינו יהיה לערוך בדיקות קרינה מקצועיות באמצעות מדדי קרינה מקצועיים. קיימות חברות רבות המציעות את השירותים הללו שיציעו שירותים של בדיקות קרינה באמצעות מדדי קרינה ופתרונות שונים למצב על מנת להפחית את הקרינה במקומות המסוכנים שפולטים קרינה רבה.

דברים שחשוב לדעת על מדדי קרינה

  • אנשי המקצוע העוסקים בתחום של מדידת קרינה יהיו לרוב מהנדסים בתחומים שונים ורבים. לכן, חשוב מאוד לבדוק שכשאיש המקצוע המומחה מגיע אליכם הוא יהיה בעל רישיון תקף המהווה אישור לבצע בדיקת קרינה. במידה ואיש המקצוע, מסיבותיו שלו אינו מסוגל להציג את הרישיון הזה כיוון שהוא אינו נמצא איתו או מכל סיבה אחרת, יש אפשרות לבדוק האם הוא חלק מרשימת מודדי קרינה במשרד לאיכות הסביבה.
  • קיימים מספר היתרים לביצוע מדידת קרינה. כשאיש המקצוע מודד הקרינה מגיע לביתכם יש לוודא שהוא אכן בעל אישור ורישיון תקף לביצוע מדידת קרינה בהתאם לצורך שלכם ושל כמות הקרינה של המקום שלכם.
  • חשוב מאוד לבדוק את הניסיון של בעל המקצוע. ככל שהניסיון שלו יהיה גדול יותר, כך תוכלו יותר לסמוך עליו שהבדיקה תיעשה ביסודיות ותוכלו להיות בטוחים בתוצאותיה.
בניית אתרים
24/01/2017 0 comments 68צפיות

מה הם אתרים שיווקיים

בניית אתרים היא דרך מצוינת ופופולארית ביותר לשיווק של העסק או החברה, וכיום, רוב החברות והעסקים השונים, קטנים עד גדולים, פונים לשירות בניית אתרים. כולם יודעים שהאינטרנט הוא כלי שיווקי חזק ביותר, אך יש להבין מספר דברים על מנת להצליח ולהוציא את המיטב מבניית אתרים. קיימים ארבעה פרמטרים חשובים לבניית אתרים שיווקים: תמציתיות, ענייניות, פשטות ועיצוב חכם.

תמציתיות

על מנת לבנות אתר שיצליח בעבודת השיווק, יש לשמור על תמציתיות. הגולשים באינטרנט מדפדפים בין האתרים השונים במהירות רבה. על מנת שתצליחו לחדור את התודעה של המשתמש הגולש באתר שלכם, מומלץ לבחור בבניית אתרים באופן שיתמצת את המסר שאתם רוצים להעביר. למשל, כדי שהגולש יבין מה המוצר אותו אתם מוכרים, יש להשתמש במשפט קצר שיעביר את המסר במהירות ובבהירות.

ענייניות

על מנת לגרום לגולש לדפדף בין הדפים השונים ולגרום לו להישאר באתר שלכם כמה שיותר זמן, בניית אתרים עניינית היא הכרחית. בניית אתרים בצורה עניינית משמעה שאין טקסטים מיותרים, תמונות עודפות, ומלל רב. יש לשמור על טקסט קצר ככל האפשר שמעביר את המסר בצורה המהירה ביותר, ולהוסיף תמונות שמושכות את העין של הגולש.

פשטות

קורה הרבה פעמים כשאנשים פונים לחברת לבניית אתרים, הם מגיעים עמוסים ברעיונות והם חושבים שככל שהם ימלאו את האתר ברעיונות שלהם, וככל שהם יחשבו על רעיונות מתוחכמים ומיוחדים יותר כך הם יגררו יותר לקוחות וגולשים אליהם. אך זו טעות שיש להימנע ממנה. יש לעשות סדר ברעיונות הרבים שיש לכם, ולפשט כמה שאפשר את מבנה האתר. טועים לחשוב שבניית אתרים באופן מתוחכם יגרום לגולשים להתלהב מהאתר שלכם, אך ההפך הוא הנכון – בניית אתרים שאופן פשוט יהיה נעים ונוח יותר לגלישה.

עיצוב חכם

יש לעצב את האתר בצבעים נעימים ועדינים, ולשמור על צבעים קבועים שמתאימים ללוגו שלכם. כך, הגולשים יתחילו לזהות את הצבעים האלו כצבעים הקשורים לחברה שלכם. מהלך כזה יגביר את המודעות של הגולשים לחברה שלכם וכל פעם שהם יתקלו בצבעים האלו, התת מודע שלהם יקשר את הצבע לחברה שלכם.

מיתוג עסקי
28/12/2016 0 comments 183צפיות

מיתוג עסקי הוא צעד חשוב בהגדרת העסק. כל עסק אשר רוצה למשוך אליו לקוחות ולאורך זמן, צריך לחשוב כיצד הוא מבדל עצמו משאר העסקים הקיימים בתחומו (ולא רק). הליך חשיבה מעמיק שכולל בחירת המוצרים או השירותים הנכונים לקהל וכיצד להעביר את המסר הנכון.

מהו המסר הנכון של העסק

השאלה מהו המסר שהעסק רוצה להעביר ללקוחותיו צריכה להיות במרכז תהליך המיתוג העסקי. כאן יש לבצע מחקר, לחשוב על העסק עצמו, האנשים שהקימו אותו וגם להתייחס אל המתחרים ואל השוק באופן כללי. מסר נכון יכול להביא לקוחות ולשנות את פני העסק כולו.

הכלים המשמשים בתהליך מיתוג עסקי

  • לוגו – לוגו הוא כלי חשוב בכל מה שנוגע למיתוג עסקי. כדי שאפשר יהיה לזהות את העסק ואת מה ששייך לו, הלוגו צריך להופיע בכל מקום ולכן הוא חשוב כל כך וחייב לבטא את הערכים המרכזיים של העסק.
  • אתר אינטרנט – אתר האינטרנט של העסק הוא דרך נפלאה לתקשר עם הקהל ולמשוך אותו להיות לקוח. האתר חייב להיות ברוח העסק, בצבעים המתאימים לו והכתוב בו צריך גם כן להיות ממותג.
  • סלוגן – סלוגן הוא משפט קצר (בין שתיים לחמש מילים בדרך כלל) המסביר בתמצות מהו העסק. יצירת סלוגן טוב יכולה להימשך זמן רב וצריך תמיד לזכור כי המטרה היא למתג את העסק ולבטא את הערכים שלו בצורה הטובה ביותר.
  • גרפיקה – חשוב מאד שכל כלי גרפי יהיה תואם לעסק ולשם כך כאשר מבצעים מיתוג עסקי יוצרים בין היתר גם שפה גרפית לעסק.

לבצע את תהליך המיתוג עם חברה המתמחה בכך

לא כל אחד יכול לבצע לעצמו הליך של מיתוג עסקי. לא במקרה ישנן חברות שזוהי ההתמחות שלהן. היתרון של לקיחת חברה חיצוני הוא היכולת שלה לראות דברים שלא נראים מתוך העסק וכמובן גם הניסיון שלה בתחום. ברגע שהחברה באה לבצע את התהליך היא לא מחליטה עבור העסק אלא באה לפעול איתו בשיתוף פעולה מלא והמטרה היא ליצור ביטוי של העסק דרך הכלים המקצועיים ביותר.

עיצוב לוגו
21/12/2016 0 comments 180צפיות

ברגע שאתם ניגשים לתהליך של עיצוב לוגו ישנם כמה דברים שכדאי שתביאו בחשבון. למעשה, יש לפחות חמישה דברים שאתם חייבים להתייחס אליהם אם אתם רוצים להשיג את הלוגו המושלם שלכם.

  • מה אתם רוצים לשדר בלוגו

אחת השאלות שכדאי שתדעו לענות עליה היא מה אתם רוצים שהלוגו שלכם ישדר. זהו אחד הדברים שגם חברה המתמחה בתחום עיצובי לוגו תרצה לדעת וזה חלק בלתי נפרד ממי שאתם. בין אם הלוגו מיועד לחברה, לעסק (קטן או גדול) או לאתר אינטרנט פרטי, חשוב להבין מה הוא אמור לשדר עוד לפני תחילת העבודה.

  • המאפיינים של התחום שלכם

יכול להיות שלתחום שלכם ישנם מאפיינים אותם תרצו להביא בחשבון בתהליך של עיצוב הלוגו שלכם. אם כן, כדאי שתעבירו את המידע לחברה העוסקת בעיצוב כדי שתוכל לקלוע בדיוק רב לרצונות שלכם וליצור לוגו שמשדר את המסר הנכון והמתאים לתחום.

  • עיצוב לוגו הוא חלק מהשפה העיצובית שלכם

כדאי שתדעו כי הלוגו שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהשפה העיצובית. כלומר, הוא יופיע בכל מקום וכל שאר העבודות שתבצעו כולל אפילו הפרסומות שלכם, הסרטונים ועוד, יהיו מושפעות מהעיצוב שלו. לכן, עיצוב לוגו הוא יותר מאשר רק סמל נחמד שאפשר להראות אותו.

  • הלוגו צריך להתאים גם לאתר האינטרנט ודף הפייסבוק

אם בעבר אפשר היה ליצור לוגו בגדלים מגוונים מאד ולהיות גמישים מאד, היום יש להקפיד על כך שהוא ייתן מענה גם לרשת. העיצוב של הלוגו שלכם יופיע באתר האינטרנט שלכם וחשוב לא פחות, כתמונה בדף העסק. יש שיראו בנתונים אלו מגבלה אך מעצב גרפי שמתמחה בתחום ייראה בכך חלק בלתי נפרד מעבודתו.

  • החברה העוסקת בעיצוב הלוגו שלכם חייבת להיות מנוסה

בחירת חברה עבור עיצוב לוגו היא משימה שעליכם לקחת ברצינות רבה. החברה חייבת להיות בעלת ניסיון ולהיות קשובה לרצונות שלכם תוך הבנה כי בסופו של דבר הלוגו יישאר אתכם לאורך שנים רבות ולכן עליכם להתגאות בתוצאה שתקבלו.

חתימה דיגיטלית
16/08/2016 0 comments 348צפיות

לחתימה הדיגיטלית יתרונות רבים. במאמר זה נעסוק באחד היתרונות המשמעותיים ביותר של החתימה הדיגיטלית.

מהי בכלל חתימה דיגיטלית?

חתימה דיגיטלית היא התחליף בן זמננו לחתימה הכתובה והרגילה. היות שכל העולם הולך קדימה ומשתמש בטכנולוגיה המשוכללת, כמעט כל המסמכים שאנו נחשפים אליהם, אינם כתובים בכתב יד, אלא באמצעות מקלדת המחשב. היות שכך, גם החתימות מפסיקות להיות בכתב יד והופכות להיות דיגיטליות.

החתימה הדיגיטלית, בדומה לחתימה הכתובה, היא אישית ולכן, כאשר מסמך כלשהו חתום באמצעות חתימה זו, ניתן להיות סמוכים ובטוחים, שהאדם החתום על המסמך, אכן אישר אותו בעצמו.

אותנטיות

החתימה האישית שלנו על גבי מסמכים מאשרת ללא עוררין את הסכמתנו לכתוב במסמך. זו הסיבה לכך, שאנשים חוששים כל כך מזיוף החתימה שלהם. הרי, אף אחד לא היה רוצה למצוא את החתימה שלו על התחייבות גדולה, שמעולם לא ראה, וודאי לא אישר! ואכן, חתימה כתובה לא קל לזייף, אך זה בהחלט אפשרי וידוע לכל, שהיו מקרים בעבר. כאשר מדובר על חתימה דיגיטלית אישית, לא ניתן לזייפה ולכן היא מאפשרת ביטחון רב למשתמשים בה.

סוגי מסמכים

המסמכים, עליהם ניתן לחתום בחתימה דיגיטלית הם: קבלה, חשבונית, חשבונית מס וחשבונית זיכוי. שימו לב, על תעודות משלוח לא ניתן לחתום באמצעות החתימה הדיגיטלית, אלא נדרשת החתימה הכתובה. זאת, משום שהתעודה עצמה צריכה להגיע אל היעד ורק לאחר וידוא קבלת המשלוח ניתן לחתום עליה.

בנוסף לקבלות וחשבוניות מסוגים שונים, ניתן לחתום באמצעות חתימה דיגיטלית על מסמכי PDF, TIFF, InfoPath, וורד, אקסל ועוד. כלומר, כמעט על כל מסמך, עסקי או משפטי, ניתן לחתום באמצעות החתימה הדיגיטלית.

ביצוע שינויים

מסמכים רבים, מכל הסוגים, דורשים עריכות ושינויים. כאשר מסמך חתום באמצעות חתימה רגילה, ישנה אפשרות לשנות את המסמך ולהשאיר את החתימה, דבר אשר יכול לסבך כהוגן את החתומים עליו. לעומת זאת, החתימה הדיגיטלית מתבטלת ברגע שמבוצע שינוי במסמך. כלומר, אם חתמתם באופן ממוחשב על מסמך, והמסמך עבר שינויים שלא על ידכם, כבר לא תופיעו כחתומים עליו.

קמפיין בפייסבוק
19/07/2016 0 comments 327צפיות

יש לא מעט הזדמנויות בחיים שעוברות לנו מתחת לאף, פשוט כי אנחנו עוד לא מוכנים לקבלן. במידה ובחרתם לפתוח עסק או להיות עצמאיים, הרי שמוטב כי לא תאפשרו להזדמנויות כאלו להעלם, וחלק מעבודת היזם היא הלמידה כיצד לזהות הזדמנות טובה ולקחת אותה מיד.

קמפיין בפייסבוק לשיווק העסק שלכם הוא אחד המהלכים המבריקים והיעילים ביותר לפרסום ולבניית המותג שלכם, ובמידה ועשיתם אותו בצורה הנכונה, אתם על דרך המלך להצלחה.

קידום ממומן ברשת החברתית המצליחה בעולם הוא אחד מכלי השיווק המדוברים ביותר לא רק בישראל, אלא בכל עולם השיווק הבינלאומי, ומוטב כי תתחילו למנף את הכוח של כלי זה לטובת העסק שלכם עוד היום.

הכוח מאחורי קמפיין בפייסבוק

הכוח של קמפיין בפייסבוק נשען על כמה מוקדים. הראשון הוא כמובן כמות התנועה של צרכנים פוטנציאלים שנעה במרחבי הרשת החברתית בכל רגע נתון. אומרים שאחד מהעמודים הפחות פופולאריים בעולם הוא עמוד ההתחברות לפייסבוק – מהסיבה הפשוטה – עוברים בו פעם אחת, ולא חוזרים אליו, כי תמיד נשארים מחוברים.

כולם מחוברים, וכולם גולשים, קוראים, משתפים ומשתתפים, וכמות כזו של לקוחות פוטנציאלים אקטיביים היא נכס צאן ברזל שחובה למנף.

מעבר לכך, פייסבוק מבצע פילוח אוכלוסיה לפי תפקידים, גילאים, מין, תחביבים ועוד, וזאת מאחר וכל אדם דואג לשייך את עצמו לקבוצות שונות, מה שאומר שעבודת פילוח השוק נעשתה בשבילך, ללא עלות.

הפרסום הישיר – ללא בזבוז משאבים

הצלחת כל קמפיין בפייסבוק נשענת שני גורמים. הראשון הוא היכולת שלך למקד את הפרסום בצורה חכמה, והשני הוא היכולת של פייסבוק להחדיר את הפרסום שלך למקומות הנכונים ובזמן הנכון.

פייסבוק עושה את העבודה בצורה יוצאת דופן, דרך אלגוריתמים מורכבים ונבונים שמזהים פוטנציאל ומבצעים ניתוחים סטטיסטיים החושפים אחוזי הצלחה בזמן אמת – והם רוצים שתצליח, שכן מדובר בשמם הטוב ובפרנסה שלהם.

התפקיד שלך בכל מהלך הקמפיין השיווקי בפייסבוק הוא להיות, בהתחלה לפחות, עם האצבע על הדופק, ולדאוג לכך שהפרסום שלך מתחדד ומשתפר עם הזמן כדי שתוכל ליהנות מאחוזי ההמרה הגבוהים האפשריים רק בערוץ שיווקי זה.

עיצוב גרפי
27/04/2016 0 comments 425צפיות

בחירת סטודיו לעיצוב גרפי איננה דבר של מה בכך ורצוי לא להקל בה ראש! במאמר זה נסביר על החשיבות שבבחירת הסטודיו הנכון וגם אילו דברים כדאי לבחון לפני בחירתו.

תפקידו של סטודיו לעיצוב גרפי

העצוב הגרפי הינו שפה בפני עצמה, אשר מעבירה מסר מסוים של גופים שונים, בעיקר עסקים אבל לא רק, ללקוחות ומתעניינים שונים. בסטודיו, המתמחה בעיצוב גרפי, תוכלו לעצב את השפה, בה תרצו להשתמש על מנת להעביר את המסר הרצוי לכם להמונים בדרכים שונות כגון: כרטיסי ביקור, עיצוב אתר, לוגו, פלאיירים, מודעות ועוד.

עסקת חבילה

כאשר אתם מבקשים לעצב את השפה הגרפית של העסק שלכם סביר להניח, שתרצו לעשות קו עיצובי שלם, שיכלול את כלל המוצרים, בהם אתם מעוניינים כרגע ואולי תתעניינו בהם בעתיד. לדוגמה, אם כרגע אתם זקוקים רק לפלאייר, רצוי שתעצבו גם את הלוגו, שישרת אתכם בעתיד הקרוב. אם כך, מומלץ לפנות מראש לשירותיו של סטודיו לעיצוב גרפי, אשר יוכל לספק לכם את שלל העיצובים. במקרים רבים, זוהי גם דרך להוזיל את העלויות.

תרגום נכון

כאשר אתם יושבים עם מעצב גרפי לתכנון הקו העיצובי שלכם, אתם מסבירים במילים את המסר הרצוי שלכם ועל המעצב הגרפי להבין את כוונתכם ולתרגם אותה לשפת העיצוב. היכולת של המעצב להבין אתכם ולתרגם את המילים שלכם לעיצוב הרצוי מהווה פרמטר חשוב במיוחד בבחירת סטודיו לעיצוב גרפי מתאים בשבילכם.

פתיחות ויצירתיות

הדמיון של כל אחד הוא סובייקטיבי. היות שכך, כאשר אתם מתארים במילים את מה שחשוב לכם בעיצוב, המעצב רואה בדמיונו תמונה שונה מזו שאתם רואים בדמיונכם ובכך יש יתרון גדול! לעתים קרובות, בעלי עסקים מגיעים עם תמונה ברורה של מה שהם רוצים והתמונה המצטיירת בדמיונו של המעצב היא שונה, אבל לא פחות טובה! אם כך, כאשר אתם פונים לסטודיו לעיצוב גרפי, חשוב להגיע עם פתיחות רבה ולאפשר ליצירתיות של המעצב לעשות את שלה. כך תוכלו להיות מקוריים יותר ואולי אף להיות מרוצים יותר מהעיצוב הסופי משמחשבתם בתחילה.

בניית אתרים לעסקים
22/03/2016 0 comments 451צפיות

לא מעט ידע חיוני לעסקים מגיע מעולם האקדמיה, אך אם יש משהו שלא מלמדים בחוג למנהל עסקים במוסדות ההשכלה הגבוהה זה בניית אתרים. לעסקים כיום יש צורך אדיר ביכולת מינוף רשתית, וככל שהידע של בעל העסק רחב יותר בנושא, כך היכולת של העסק בעולם המקוון עולה.

אין ספק כי המנכ"ל או היזם לא צריכים לדעת את מלאכת הבנייה בעצמם, אך כמו בכל תחום, ידע מוקדם ויכולות בסיסיות מאפשרות לשיח פרודוקטיבי ואחוזי הצלחה גבוהים יותר של הפרויקט, על בסיס תקשורת בהירה והבנה הדדית מלאה בין היזם ובעל העסק לבין בונה האתר העסקי.

לפניכם רשימה קצרה המתווכת לאדם הממוצע או בעל עסק את הידע הבסיסי והראשוני בבניית אתרים לעסקים, ידע חיוני לשיח פורה בבנייה של אתר אינטרנט לעסק.

הבסיס החיוני לבניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים מתחילה מהבנה של מטרת האתר – האם מדובר באתר שמוכר (חנות אלקטרונית) או בכרטיס ביקור לעסק? כמובן שהשילוב בין השניים הוא הנפוץ, אך ישנם הבדלים ברורים בכיוון העיצוב והבנייה כאשר מדובר בראשון או באחרון.

חושב להבין כי הגולש חייב לפגוש את המענה לצורך שלו כבר בעמוד הראשון אליו הוא מגיע, ומבנה האתר מכוון כמו פירמידה של הכוונות – כמה שפחות "הקלקות" על העכבר, כדי להגיע למטרה.

חשוב לזכור שאתם צריכים להתבונן על האתר תמיד מהפרספקטיבה של הגולש, הלקוח הפוטנציאלי. כיוון כללי זה הוא המתווה לשיח על עיצוב האתר העסקי שלכם.

עמודים של חובה בבניית אתר עסקי

בבניית אתר לעסק יש לשלב את העמודים הבאים:

  • עמוד הבית – הסלוגן, העיצוב האטרקטיבי והתחושה ש"הגעת למקום הנכון"
  • צור קשר – טקסט מזמין וטופס פשוט וישיר
  • עמוד אודות – מספר על החברה בצורה אטרקטיבית
  • תקנון – מסמך חוקי המסדיר את ההסכמים בינך לבין הגולש ומגן עליך ועל האתר
  • חנות – אלא אם כן האתר כולו הוא חנות
  • סניפים – במידה ומדובר באתר לעסק עם סניפים, רשימת הסניפים ואיתורם הם חובה

אלו הבסיסים, אך כמובן שעוד עמודים ניתנים להתאמה לאופי העסק ומטרת האתר.

Theme Settings