לקראת הוולנטיין – כך תשדרגו את יום האהבה

חג האהבה חוזר אלינו שוב ואנו שמחים להציע מגוון של שדרוגים מיוחדים על מנת להפגין כלפי בן הזוג השני את ההערכה העצומה שלנו לקשר הנפלא. השנה, תוכלו לשבור את השגרה ובמקום עוד ערב בחוץ במסעדה תפתיעו את בן הזוג בארוחה מעשה ידכם, יין טוב ועוד כמה פינוקים קטנים. לפניכם המתכון המושלם ליום האהבה.

הוסיפו יין איכותי לארוחה

חודשי החורף הקרירים מעודדים אותנו להישאר עוד ערב אחד בסלון במקום לצאת החוצה. עדיין, לא נרצה לוותר על ארוחת ערב נעימה וכוס יין שמחממת את הגוף והנשמה. יינות אדומים מלאים מתאימים בדיוק לטמפרטורות הצוננות משום שאנו יכולים לשתות אותם בטמפרטורת החדר. הארומות העמוקות שלהם משתלבות במגוון מנות מהבילות כמו פסטות עם רטבים סמיכים מלאי ירקות וקינוחי חורף. לארוחה המושלמת נוסיף את היין בעל הצבע העז – האדום המזוהה כל כך עם חג האהבה.

אנו ממליצים לפתוח בקבוק קברנה סוביניון אדום שהתבגר מספר חודשים בחביות עץ אלון לאחר התסיסה וספח אליו טעמים פירותיים המשתלבים בניחוחות של ווניל. כוס היין הרומנטית הזו מגיעה בגוון ארגמן עמוק המשרה אווירה רומנטית וחמימה. את היין מומלץ להגיש בכוסות יין עגלגלות הכולאות מעט את הניחוח הנפלא ומוסיפות פאר והדר לשולחן הארוחה.

הכינו את האווירה עם נרות בכל הבית

לא קיימת דרך טובה מזו להפגין את האהבה העזה השוררת ביניכם. נרות מעניקים לבית תאורה מיוחדת, חמימה ומאפשרים לכם לראות זה את זה באור מיוחד. כאשר אתם מכינים את ארוחת הערב הרומנטית לוולנטיין אל תשכחו להשתמש באלמנט האש העוצמתי. תוכלו לעשות זאת באמצעות פמוטים מרשימים עם נרות ארוכים בסגנון קלאסי על השולחן המעוצב בקפידה. אם אתם מעדיפים את הסגנון הקליל יותר – הוסיפו נרות קטנים בתוך כוסות זכוכית צבועות.

מלאו את חדר האוכל או הסלון בנרות נוספים הנוגים בחן כאשר אתם מכבים את האור ומשאירים אווירה קסומה ומיוחדת לערב רק שלך ושלו. אם אתה מכין את הבית עבורה תגלה שהיא שתשמח לראות את צורת הלב במקומות שונים בבית. אם על שולחן האוכל או על הספה לפני שאתם מתיישבים לראות סרט טוב.

הכינו מבעוד מועד ארוחה מיוחדת

ארוחה זוגית רומנטית שהכנתם בעצמכם מציגה בפני בן הזוג לא רק את הכישורים הקולינריים שרכשתם עם השנים אלא גם את מידת האכפתיות שלכם. אם הכנתם מנה אהובה במיוחד על בן הזוג השני או ניסיתם את כוחכם בארוחה בה שניכם לא התנסיתם (סושי ביתי למשל) הארוחה עצמה תהפוך לחוויה בלתי נשכחת.

בתחום זה נוסיף טיפ קטן – כדאי לכם להוסיף את אלמנט ההפתעה לארוחה. במקום להגיד מראש לבן הזוג מה הכנתם תוכלו להזמינו הביתה לערב מיוחד לראות סרט ולהפתיע עם שולחן ערוך ומושקע, כוס יין משובח והמון אהבה. איך בכל זאת תוכלו להפוך את היום הזה למתוק אף יותר? השקיעו מעט מחשבה בקינוח שיוגש בסוף הארוחה.

הוסיפו קינוח מתוק בסוף הארוחה

אחרי הארוחה הנפלאה שהכנתם חסר רק עוד דבר אחד על מנת לסיים את הארוחה באופן מושלם. קינוח מתוק מעשה ידכם. האפשרויות העומדות לפניכם עצומות. תוכלו לנסות את כוחכם באפייה של עוגה טעימה בסגנון שבן הזוג אוהב, להכין סלט פירות מיוחד וחמים הכולל גם טוויסט אלכוהולי (סנגריה) או להשקיע מעט יותר במזרקת שוקולד ביתית או מכשיר פונדו ולהתענג על טעמי פירות בשוקולד.

לצד הקינוח אפשר להתאים שוב כוסית יין למנות המוגשות. אם בחרתם בעוגת גבינה למשל טעמה יתחבר באופן מושלם עם יין לבן. מנות מתוקות וכבדות יותר בטעמים פירותיים ישתלבו עם יין הקברנה  האדום שצרפתם לארוחה. בחרו את הסיומת הבלתי נשכחת לארוחה שלכם ועכשיו אתם מוכנים להתכרבל מתחת לכרבולית ולצפות בסרט טוב.

הכינו את הסרט מראש

מגוון האפשרויות לראות היום סרטים בבית עצום. החל ממאות הסרטים המוצעים ב"נטפליקס" או בVOD וכלה בספריות עמוסות סרטי DVD ישנים וחדשים. לקראת הולנטיין אנחנו ממליצים על קומדיה רומנטית וקלילה שמסיימת את הערב באווירה החמימה אליה כיוונו כאשר התחלתנו לעצב שלב שלב את ערב הולנטיין הבלתי נשכח שלנו. כי השנה הזו אתם הולכים להעניק לבן הזוג הרבה יותר מוורד אדום או מתנה צנועה. השנה הזו תפתיעו באמת.

About admin

Check Also

שמשיות לעסקים: האלמנט החסר להשלמת האווירה

לא משנה איזה סוג של עסק אתה מפעיל, הרושם הראשון הוא מכריע. ובזמן שרוב העסקים …

כתיבת תגובה