כפפות חורף לאופנוע

כפפות חורף לאופנוע

החורף בפתח, העננים מתחילים להיות אפורים, השמש שוקעת מוקדם. כל רוכב אופנוע מכיר את התחושה של החורף שמגיע.. נהיה קריר בבקרים ובלילות ומתחילים לחפש את ציוד החורף בארונות.

החורף יכול להיות חוויה נעימה ומרעננת או חוויה לא נעימה כלל במידה והרוכב לא שומר על ציוד נכון. כפפות חורף לאופנוע זה אחד הפריטים החשובים ביותר לרוכב בחורף. כפפות אופנוע ייעודית לחורף קודם כל שומרות על ידי הרוכב נעימות וחמימות, יש אחיזה טובה יותר על הכידון, האצבעות לא מחליקות על ידיות הברקס והקלאץ', הכי חשוב ידיי הרוכב מוגנות חלילה וישנה החלקה. כל רוכב מכיר את עצמו ואת העדפות שלו ברכישת ציוד. אל תתפשרו!

איך בוחרים כפפות אופנוע לעונת החורף?

נשמע מצחיק הרי זה רק כפפות, לא? מתאימים את המידה ויוצאים לרכב. אז זהו שלא. הרבה רוכבים רוכשים כפפות ללא התאמה ויכולים פשוט לא להשתמש בהם בעת הרכיבה עקב אכזבה מהכפפות שנרכשו. יש דגמים של כפפות חורף שמתאימות לכל סגנון רכיבה ופרופיל רוכב. חשוב לבחור את הכפפה שתתאים ליד, נשמע קלישאתי אבל נכון. ישנן כפפות עם מיגון קרבון בחלק העליון ובחלק התחתון, ישנם כפפות ארוכות עם הידוק נגד חדירת מים, ישנם כפפות ללא מיגון כלל-  נעימות, שומרות על חום יחסי ודוחות מים, ישנם כפפות עבות מחממות וממוגנות, כפפות עור ספורטיביות, כפפות בשילוב עור ובד, כפפות גמישות ואלסטיות, עם מיגונים גם על פרקי האצבעות או מיגונים רק במפרקים הגדולים של היד. האופציות הן רחבות מאוד לרוכב, לכן אין תירוצים !!

ציוד ואביזרים לרוכב אופנוע – כפפות לרכיבת חורף

ישנם הרבה אביזרים וציוד נלווה לרוכב במיוחד לעונת החורף. עונת החורף לרוכב דו גלגלי היא משמעותית ומאתגרת במיוחד. רוכב שיוצא לרכיבה על כביש רטוב הוא חד כפליים מיום רגיל. יש קור שצריך להתרגל, יש גשם שוטף או טפטוף, יש נהגים שבולמים בפתאומיות, שלוליות שאין לדעת מה יש מתחת, הרבה רוכבים מגדירים את עונת החורף כעונת ערנות כפולה. ברגע ששמים דגש על הכפפות מגלים שהכפפה היא פריט חשוב ביותר בחורף. התפעול של הרוכב רובו בידיים, על הכידון, על ידיות הברקס והקלאץ", כפפות נוחות ונכונות יתנו לרוכב הגנה טובה יותר וראש קטן מבלי לדאוג לידיים שקופאות בקור. ידיים שקופאות ברוח קרה וגשם בקושי יכולות לתפקד מה שממש פוגם ביכולות הרוכב.  

רשת אופנוסנטר מציעה לרוכב מגוון רחב של כפפות וציוד חורף, בין שאר המותגים תוכלו למצוא את חברת RED מבית אופנוסנטר. מזה מספר שנים רשת אופנוסנטר מציעה לקהל רוכבי הדו גלגלי את מוצרי RED, מוצרי RED מיוצרים תחת ביקורת ייצור קפדנית ושיפורים מתמידים מידי שנה על פי דרישות השוק. הכפפות זוכות לפופולריות עצומה בקרב הרוכבים וקיים מגוון אדיר של כל סוגי הכפפות כך קאין ספק שכל רוכב יכול למצוא את הכפפה שתתאים לו ולצרכיו 'כמו כפפה ליד' :).

יועצי השירות של רשת אופנוסנטר נמצאים בסניפים, עם ידע וניסיון להתאמה של ציוד לפרופיל הרוכב. רשת אופנוסנטר עומדת לשרות הרוכב מעל 15 שנה בתחום ציוד לרוכב ולאופנוע. רשת אופנוסנטר מעמידה לרוכב שירות לקוחות באתר, שירות whatsup  שהוא זמין לכל שאלה, שיתוף תמונות והסברים מקיפים ובפייסבוק. אל תתביישו צרו קשר 0549793930  וקדימה נצא לרכוב בכיף ובבטיחות.

About admin

Check Also

מושבי בטיחות – חשוב לקנות

הורים רבים אינם מודעים לחשיבותם של כיסאות בטיחות עבור ילדיהם. למעשה, הורים רבים אינם מודעים …