החלפת מסך למחשב נייד

פעם רכישה של מחשב נייד הייתה כרוכה בהשקעה של כמה אלפים של שקלים, כאשר היה מגיע קרוב לעשרת אלפים שקלים במקרים שמדובר במחשב נייד של חברה פופולארית כמו סוני או אסוס יחד עם ביצועים ברמה גבוהה. עדיין ישנם מחשבים ניידים של חברות כמו אפל שהמחיר שלהם נחשב לגבוה בין יתר המחשבים הדומים בקטגוריה של ניידים, אולם בעשור האחרון נראה כי בעקבות תחרות הולכת וגדלה של חברות וותיקות וחברות חדשות שהצטרפו אל מעגל המשווקות של מחשבים ניידים, המחירים שלהם ירדו בצורה דרסטית וכעת ניתן להשיג מחשב ניידי לשימוש ביתי או משרדי בעלות של עד אלפיים שקלים בלבד.

מתי להשקיע בהחלפת מסך למחשב נייד

בעקבות רכישה הולכת וגוברת של מחשבים ניידים כך עלה הצורך בתיקון של מחשבים מעין אלה ואספקה שוטפת של חלקים עבור תיקונים שונים, בכללם החלפת מסך למחשב נייד שהמסך המקורי שלו ניזוק מסיבה כזו או אחרת. כעת נשאלת השאלה, מתי משתלם לבצע תיקון של מסך המחשב ומתי עדיף פשוט לבצע רכישה של מחשב נייד חדש בשל העלויות הנמוכות כיום?

ובכן התשובה לכך הינה מאוד מורכבת ובנויה בשורה התחתונה על החלטה על בסיס אישי, כאשר כל אדם מרגיש צורך אחר בתיקון או בהחלפה של מחשב נייד שצריך לבצע בו החלפה של מסך.

מה בכל אופן הדרך לדעת את כדאיות הרכישה אל מול הביצוע של החלפת מסך למחשב נייד שאולי עדיף לתקן אותו? ובכן, כדאי ראשית כל לבדוק מהי העלות המשוערת של תיקון כזה בכמה מעבדות אמינות. לאחר מכן בודקים מהי העלות של מחשב נייד בעל ביצועים דומים ורואים האם ההשקעה של תיקון מחשב נייד כדאית או שהמחיר גבוה מידי ומתקרב לעלות של מחשב נייד חדש. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שאם זהו מחשב נייד בעל וותק של כמה שנים, בין כה וכה יהיה בלאי של יתר הרכיבים שצריך לשדרג.

הגורמים לשוני במחיר של תיקון מסך

  • סוג המסך
  • יצרנית המסך
  • גודל המסך
  • כוח הקנייה של המעבדה
  • הדגם של המחשב

About admin

Check Also

איך לקדם אתר חדש בגוגל?

כבעלים של אתר אינטרנט, אתה רוצה שאנשים יוכלו למצוא את האתר שלך כשהם מחפשים אותו. …