משקיעים בעתיד, ופרויקט האגם של אמיר יקותיאל

היום זה כבר ברור, השקעה בנדל"ן יכולה להניב תשואה גדולה, אבל מצד שני הכסף גם יכול לרדת לטימיון. אז איך לכל הרוחות עושים את האבחנה

פרויקט האגם ההולך ומתהווה במזרחה של הוד השרון הוא אחד מפרויקטי הדגל של היזם אמיר יקותיאל. כעת הפרויקט נמצא בשלב של חיפוש משקיעים והאו בעצם הזדמנות עבור משקיעים מהדרג הבינוני והגבוה לעשות תשואה גבוהה לכספם. צריך להבין התשואה שנותנים כיום הבנקים על פיקדונות היא אפסית כך שממש לא משתלם להכניס את הכסף לאפיק כזה. מצד שני התשואה על המניות היא תנודתית מאוד בשנים האחרונות. מה שמעביר אותנו לתחום הנדלן. אלא שגם בתחום הנדלן יש מקרים בהם המשקיעים שמים את כספם על קרן הצבי, אז איך להימנע ממקרים כאלו.

שיטת ההפשרה

אחד המקרים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות הוא השקעה של סכום כסף נמוך עבור הזכות לקרקע ברגע שהשטח יופשר. כך ישראלים רבים מתפתים להשקיע מאות ומילוני שקלים עבור שטח שכלל אינו מתאים כרגע לבנייה. נכון, החברות השונות מבטיחות הרים ונפלאות, אבל בפועל לאף אחד אין ממש מושג מתי השטח יופשר, וכך יכול להיווצר מצב בו אנשים אשר רכשו שטח מחכים שנים רבות או שכלל אין סיכוי שהשטח יופשר. איך פותרים את התופעה ומנסים להפחית את אחוזי הסיכון? אחת הדרכים היא להיכנס לעובי הקורה של השטח, לנסות להבין אלו תוכניות מתכננת הרשות המקומית באזור, אם השטח מוגדר כשטח תעשיה, קשה להאמין שיקימו בו מבנים למגורים. אם הרשות מתכננת באור דרכי גישה, שוב הסיכוי גבוה ששמתם את כספכם על קרן הצבי.

תוכנית אחת שעובדת

פרויקט האגם בהוד השרון של היזם אמיר יקותיאל הוא דוגמא לתוכנית שאמנם עדיין לא הופשרה, אבל תבטיח תשואה גבוהה למי שישקיע בה כעת. התוכנית מדברת על מיקום ייחודי ונדיר, בחלקה הדרום מערבי של הוד השרון ובסמיכות לפארק אקולוגי יחיד מסוגו בישראל. מתחם האגם הינו חטיבת קרקע נדירה, עם אופק תכנוני מובהק לפיתוח והשבחה, בסמיכות לפארק רחב היקף ובמרכזו אגם מלאכותי המשתרע על פני 27 דונם casinosutanlicens.net.

מדובר בתכנית מיוזמה פרטית, בתמיכת הוועדה המקומית התואמת לחזון פיתוח העיר הוד השרון והסביבה כולה. כך מתוכננים במקום אמפי תיאטרון ענק, בית חולים ואפילו בית מלון שייועד לתיירות מרפא. כאשר החליט אמיר יקותיאל ליזום את התוכנית וקנה את השטח מקבוצה של יהודים מאנגליה הוא לא שיער בדעתו שכיום היא אחת מהתוכניות מעוררות הדמיון הגדולות ביותר באזור. העירייה פתחה אגם מלאכותי ענק בסמוך, שגם כיום למרות שהוא עדיין לא פתוח באופן מלא לציבור הוא הפך לאחת משכיות החמדה של האזור כולו. גם התצפית מראשו של הר הזבל מרהיבה ונותנת קנה מידה לפוטנציאל המדהים שיש למקום. בראש ההר אגב יש אנדרטה לזכרו של רוכב אופניים ותיק שנהרג באחד מכבישי האזור.

About admin

Check Also

משטחי שקילה

אם אתם עוסקים בתחום של ייבוא, ייצוא או ייצור בתעשייה, כנראה שהנושא של משטחי שקילה …

כתיבת תגובה