Home / כלכלה ועסקים / ידע עסקי – בניית אתרים לעסקים

ידע עסקי – בניית אתרים לעסקים

לא מעט ידע חיוני לעסקים מגיע מעולם האקדמיה, אך אם יש משהו שלא מלמדים בחוג למנהל עסקים במוסדות ההשכלה הגבוהה זה בניית אתרים. לעסקים כיום יש צורך אדיר ביכולת מינוף רשתית, וככל שהידע של בעל העסק רחב יותר בנושא, כך היכולת של העסק בעולם המקוון עולה.

אין ספק כי המנכ"ל או היזם לא צריכים לדעת את מלאכת הבנייה בעצמם, אך כמו בכל תחום, ידע מוקדם ויכולות בסיסיות מאפשרות לשיח פרודוקטיבי ואחוזי הצלחה גבוהים יותר של הפרויקט, על בסיס תקשורת בהירה והבנה הדדית מלאה בין היזם ובעל העסק לבין בונה האתר העסקי.

לפניכם רשימה קצרה המתווכת לאדם הממוצע או בעל עסק את הידע הבסיסי והראשוני בבניית אתרים לעסקים, ידע חיוני לשיח פורה בבנייה של אתר אינטרנט לעסק.

הבסיס החיוני לבניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים מתחילה מהבנה של מטרת האתר – האם מדובר באתר שמוכר (חנות אלקטרונית) או בכרטיס ביקור לעסק? כמובן שהשילוב בין השניים הוא הנפוץ, אך ישנם הבדלים ברורים בכיוון העיצוב והבנייה כאשר מדובר בראשון או באחרון.

חושב להבין כי הגולש חייב לפגוש את המענה לצורך שלו כבר בעמוד הראשון אליו הוא מגיע, ומבנה האתר מכוון כמו פירמידה של הכוונות – כמה שפחות "הקלקות" על העכבר, כדי להגיע למטרה.

חשוב לזכור שאתם צריכים להתבונן על האתר תמיד מהפרספקטיבה של הגולש, הלקוח הפוטנציאלי. כיוון כללי זה הוא המתווה לשיח על עיצוב האתר העסקי שלכם.

עמודים של חובה בבניית אתר עסקי

בבניית אתר לעסק יש לשלב את העמודים הבאים:

  • עמוד הבית – הסלוגן, העיצוב האטרקטיבי והתחושה ש"הגעת למקום הנכון"
  • צור קשר – טקסט מזמין וטופס פשוט וישיר
  • עמוד אודות – מספר על החברה בצורה אטרקטיבית
  • תקנון – מסמך חוקי המסדיר את ההסכמים בינך לבין הגולש ומגן עליך ועל האתר
  • חנות – אלא אם כן האתר כולו הוא חנות
  • סניפים – במידה ומדובר באתר לעסק עם סניפים, רשימת הסניפים ואיתורם הם חובה

אלו הבסיסים, אך כמובן שעוד עמודים ניתנים להתאמה לאופי העסק ומטרת האתר.

About admin

Check Also

התחדשות עירונית

תמ"א 38 – כל הדיירים צריכים להסכים?

מבנים רבים בירושלים זוכים להיכנס בשנים האחרונות לתהליך של תמ"א 38 ירושלים. מבנים אלו זוכים …